Siguenos en Picasa Instagram Pinterest Siguenos en Picasa

19 de juliol 2012

Massa, Balta i Julià • Sessió d'Embaràs



Baix Empordà, 5 de juliol de 2012
Aquesta sessió de fotos estava predestinada a sortir bé.
Des del moment que vaig parlar amb la Massa per dir-li si li anava bé anar a un camp amb bales de palla a fer les fotos i la seva resposta va ser..... "tot just fa 5 minuts, he vist un camp d'aquests i he pensat que seria guai fer-hi les fotos", vaig tenir clar que ens entendriem :)
Al principi, com tothom, nerviosets i amb vergonyeta, però xerrant xerrant ens va anar passant l'estona, casi sense adonar-nos (almenys a mi se'm va fer molt curt) i crec que fins i tot ens vam divertir.
Vaig descobrir el punt entre pallasset i entremaliat d'en Balta que em va encantar i que crec que es nota en les fotos.
Tampoc podem oblidar, que com a bons castellers, no podíem oblidar incloure'ls d'alguna manera.... crec que ens en vam sortir prou bé! ;-)
Ja us ho vaig dir, sou una parella genial, despreneu amor l'un per l'altre, i sereu un pares genials per en Julià, n'estic convençuda!

Gràcies per deixar-me compartir aquesta estona amb vosaltres.





















0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per deixar un comentari!

 
Cerca'ns a Google+